pátek 22. března 2013

My wishlist (Conscious collection in H&M)


Máte z této kolekce také vybraný nějaký kousek?

7 komentářů:

  1. Děkuji za hezký komentář. Stala jsem se tvou sledovatelkou :)
    neverfullcloset.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. koukám, že už tvou sledovatelkou jsem :D Budu ráda, když budeš můj zájem opětovat, jestli se Ti líbí můj blog :)

      Vymazat
  2. Pěkné ještě jsem je neviděla:-) jinak jsi mi psala na blog jestli se budeme vzájemně sledovat:-) tak já tě už sleduji dýl:-)

    www.lucieglam.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Moc se mi líbí ty kalhoty, na léto jako stvořené :)
    www.lettertomywardrobe.blogspot.com)

    OdpovědětVymazat
  4. sleduji tě teda, máš taky hezký blog:)

    OdpovědětVymazat
  5. I like the pants of the collection.

    x
    www.thecherryfactor.com

    OdpovědětVymazat